nieuws

ASR wint Gouden Loeki met Olli

Branche

Gisteravond is de publieksprijs van de Ster voor de leukste reclame van 2013 gewonnen door ASR met zijn Olli-commercial rond de sponsoring van Diergaarde Blijdorp.

ASR wint Gouden Loeki met Olli

Volgens reclamevakblad Adformatie lijkt het er op dat vooral Feyenoord-fans massaal hebben gestemd op de Olli-commercial. De publieksverkiezing werd vooraf ook flink aangejaagd via de Facebook fanpage van Olli.
Mascotte
Verzekeraar  ASR was het afgelopen seizoen hoofdsponsor van Feyenoord en gunde Diergaarde Blijdorp een deel van die periode de plek van hoofdsponsor op het voetbalshirt. Giovanni van Bronckhorst en zijn zoontje speelden, naast de nieuw gecreëerde mascotte Olli, de hoofdrol in de commercial. 
Centraal Beheer
De enige verzekeraar die de Gouden Loeki eerder won was Achmea-dochter Centraal Beheer.  Centraal Beheer  won de Gouden Loeki in 2001, 2004 en 2006.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.