nieuws

Dela start ‘JullieVerhaal’ op Facebook

Branche

Met ‘JullieVerhaal.nl’ krijgt de bekroonde ‘mooie woorden’ campagne van Dela dit najaar een vervolg. In de nieuwe en wederom persoonlijke campagne laten Facebook-gebruikers in een animatiefilm het verhaal zien achter vriendschappen en relaties. De techniek om twee verschillende Facebook-profielen, die voor iedere gebruiker een persoonlijke film oplevert, te koppelen is revolutionair te noemen.

Dela start ‘JullieVerhaal’ op Facebook

In de campagne komt de nadruk nog meer te liggen op de trafic richting Dela.nl. "Ook in deze campagne stellen we andere mensen in staat om verhalen met elkaar te delen. In plaats van kranten en abri’s richt de campagne zich op Facebook. Een ingenieuze toepassing zorgt ervoor dat de informatie uit twee openbare Facebook-profielen samenkomen in een videoverhaal. De mens en het leven staat hierin centraal, je ziet jezelf ouder worden in je eigen verhaal. Een animatiefilmpje van één minuut die afsluit met de nieuwe pay off ‘Elk verhaal verdient een mooi einde’. Het is een vorm die nog niet eerder vertoond is", aldus Martin Kersbergen (43), manager corporate communicatie bij Dela in AM.
Met doorklik naar dela.nl
Als hiervoor toestemming is gegeven door de twee mensen die in het filmpje voorkomen, verschijnt het filmpje in de tijdlijn van beide profielen. Dit keer gaat de campagne een stap verder dan de vorige. Degene die het filmpje heeft bekeken krijgt aan het einde de mogelijkheid om direct naar de website van Dela te gaan voor productinformatie over het dela uitvaartplan. Vervolgens kan men dan kiezen een polis af te sluiten via internet, een intermediair of een medewerker van coöperatie dela.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.