nieuws

Nieuwe website CCS denkt in scenario’s

Branche

De nieuwe website van CCS die vandaag live is gegaan heeft een opvallend nieuw ontwerp. De site is opgebouwd uit verschillende scenario’s. Gebeurtenissen die zich dagelijks in de verzekeringspraktijk voordoen en waarbij consumenten en bedrijven met aanbieders te maken krijgen.

Nieuwe website CCS denkt in scenario’s

De verschillende scenario’s worden in een filmpje vanuit de standpunten van zowel de afnemer als de aanbieder belicht.
Met de verschillende scenario’s wil CCS de site ook aantrekkelijk maken voor bezoekers die minder interesse hebben voor de techniek. Directeur Pieter-Paul van Beek: "Die mensen willen alleen zien wat het oplevert. Het is dan ook niet meer dan logisch dat we laten zien wat de voordelen zijn in het dagelijks leven, zoals snellere afhandeltijden, optimale service en snelle en tijdige communicatie via alle kanalen."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.