nieuws

Nedasco gaat ook klantcontact verzorgen

Branche

Serviceprovider Nedasco gaat binnenkort een nieuwe dienst bieden aan het intermediair. Adviseurs kunnen daarmee behalve administratieve werkzaamheden ook het klantcontact uitbesteden aan de Aegon-dochter, die in verband met de nieuwe activiteiten als eerste serviceprovider het Keurmerk Klantgericht Verzekeren heeft aangevraagd.

Nedasco gaat ook klantcontact verzorgen

Nedasco denkt het keurmerk begin volgend jaar binnen te hebben. Reden voor de uitbreiding van het dienstenpakket is dat het intermediair nog maar 30% van de tijd besteedt aan klantcontact, zegt directeur Tim Schoonbergen. “Dat is opvallend, want klanten kiezen intermediairs vaak op basis van het persoonlijke klantcontact. Meer tijd besteden aan klantcontact betekent vaak meer klanten en omzet.”
Behalve het terugbrengen van de administratieve lasten richt de nieuwe dienst zich op het overnemen van het klantcontact rondom schadebehandeling, mutaties en advies. "Het uitbesteden van klantcontact is nog altijd een heet hangijzer onder het intermediair, daarom gaan wij het succes van onze dienst bewijzen in een compleet nieuwe entiteit die volledig is gericht op dienstverlening aan het intermediair.” Die entiteit wordt rond de komende jaarwisseling actief.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.