nieuws

Vitamine A

Branche

Normaal gesproken zit het intermediair als klant bij mij aan tafel. Recent waren de rollen omgedraaid en was ik zelf klant. Het leidde tot een hernieuwd inzicht over de meerwaarde van het intermediair.

De aanleiding was verdrietig. Mijn vader was terminaal ziek en zou op korte termijn komen te overlijden. En dan moeten er ineens een hoop zaken geregeld worden. Ik nam contact op met zijn tussenpersoon, de Intrada Adviesgroep te Heerjansdam, en lichtte de situatie toe. Er werd direct tijd vrijgemaakt. De volgende ochtend kon ik terecht.

Aandacht

En dus toog ik naar Heerjansdam. Eenmaal gearriveerd werd ik allerhartelijkst ontvangen door de heer Ouwerkerk. Wij hadden elkaar nog nooit ontmoet. Maar de heer Ouwerkerk kent zijn klanten. Hij schonk een kop koffie in en informeerde eerst uitvoerig naar de gezondheid van mijn vader, het recente huwelijk van broer, de daaropvolgende huwelijksreis in Sri Lanka en het wel en wee van mijn grootmoeder, die ook in het dorp woont. “U bent wel erg goed op de hoogte”, merkte ik verbaasd op. De heer Ouwerkerk vond dat niet meer dan vanzelfsprekend: “Wij geven hier al 30 jaar Vitamine A van Aandacht”.
 
Vervolgens doken wij het dossier in. De heer Ouwerkerk lichtte de stand van zaken toe. Helder, deskundig en professioneel. Nadat wij de laatste ontwikkelingen in de branche hadden doorgesproken reed ik weer terug naar Den Haag.
 
In de daarop volgende dagen werden alle vragen steeds direct beantwoord zodat alle openstaande zaken voortvarend geregeld konden worden. Daarnaast stuurde Intrada diverse persoonlijke berichten om mij en mijn familie veel sterkte toe te wensen.
 

Meerwaarde

Waarom moeten consumenten ook in een nieuwe wereld zaken blijven doen met het intermediair? Niet omdat u de beste voorwaarden tegen de laagste tarieven biedt. Maar omdat u dag en nacht voor uw klanten klaarstaat op het moment dat zij u het hardst nodig hebben. Als je een auto-ongeluk krijgt, als je bedrijf getroffen wordt door een brand of als een van je dierbaren overlijdt. Dát is meerwaarde! En daar kan geen direct writer of vergelijkingssite tegenop.
Heeft u het komende jaar moeite om uw klanten te overtuigen van het nut van een service abonnement? Laat ze dan dit blog eens lezen.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.