nieuws

Samen helpen we de klant

Branche

Weten adviseurs eigenlijk wat hun toegevoegde waarde is? Om daar achter te komen, lanceerde het New Financial Forum (NFF) op 15 april een Twitteractie: #advieswaarde. Met die hashtag daagt het NFF adviseurs uit om hun meerwaarde kenbaar maken. De Twitteractie sluit naadloos aan bij de ‘waarde van advies’-campagne van Avéro Achmea, die tevens ambassadeur is van het NFF.

Samen helpen we de klant

Jelle Bartels, partner van FP Advance NL, is betrokken bij het NFF-campagne-initiatief. Volgens hem is het belangrijk dat er een positief geluid ontstaat over de noodzaak en mogelijkheden van financieel advies.  “Adviseurs moeten weer trots kunnen zijn op hun beroep, zich weer bezig kunnen houden met hun mooie vak. Dat start allemaal met het duidelijk maken van de waarde van een advies. Met deze Twitteractie vragen we adviseurs om kort en krachtig antwoord te geven op een aantal simpele vragen: wat is mijn toegevoegde waarde? Waarom zou een klant in zee moeten gaan met mijn bedrijf?”

 

Krachtig thema

Avéro Achmea ondersteunt adviseurs al langer bij het ontdekken en profileren van hun onderscheidend vermogen. Dat doet ze door adviseurs kennis, expertise en middelen ter beschikking te stellen. Ook Twitter is hierin een belangrijk medium. Met de hashtag ‘#waardevanadvies’ deelt ze sinds een half jaar volop kennis en expertise met hen. De komst van ‘#advieswaarde’ versterkt de kracht van het thema alleen maar meer.

 

In dialoog

Waar Twitter een uitstekend middel is om bondig ideeën te deponeren, biedt Avéro Achmea met haar website waardevanadvies.nl een groot platform om de dialoog écht aan te gaan. Hier kunnen adviseurs en belangenbehartigers dieper ingaan op thema’s rond de waarde van financiële adviezen. Met elkaar én met Avéro Achmea. Zo helpen ze samen de klant verder.

 

Vindt u dit artikel nuttig?

Reageer dan op dit artikel op de site ‘De waarde van advies’

Reageer op dit artikel