nieuws

Consumenten kennen Keurmerk niet

Branche

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren is nog altijd slecht bekend bij consumenten. Keurmerkhouders worden daarom opgeroepen om op 31 januari de bijeenkomst ‘Meer naamsbekendheid voor het Keurmerk’ bij te wonen.

Consumenten kennen Keurmerk niet

De Stichting toetsing verzekeraars zegt in een nieuwsbrief hard te werken aan de naamsbekendheid van het kwaliteitslabel. “Wij proberen bijvoorbeeld de media te halen en ook via het internet proberen wij meer bekendheid te vergaren. Maar ondanks die inspanningen is de bekendheid van het Keurmerk nog altijd laag.” Vandaar dat de communicatiedirecteuren en -managers van keurmerkhouders dringend worden uitgenodigd voor de bijeenkomst ‘Meer naamsbekendheid voor het Keurmerk’ op 31 januari 2013. Daar leren ze onder andere hoe een keurmerk vermarkt kan worden.
Inmiddels hebben ruim vijftig van de ongeveer 170 verzekeraars het Keurmerk Klantgericht Verzekeren, meest recent werden BNP Paribas Cardif, SON scheepsverzekeringen en OVZ verzekeringen aan de lijst toegevoegd.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.