nieuws

Hauer en Sneijder in nieuwe ING-campagne

Branche

Soldaat van Oranje Rutger Hauer en voetballer Wesley Sneijder zijn twee van de hoofdrolspelers van de nieuwe campagne van de ING. Zij vertellen onder meer in spotjes voor televisie en radio wat Oranje voor hen betekent. De campagne “Oranje is ING” moet de bank helpen met het aanscherpen van haar strategie op de Nederlandse markt.

Hauer en Sneijder in nieuwe ING-campagne

Behalve Sneijder en Hauer heeft de ING onder meer ook selfmade zangerers Esmee Denters, paralympische goudenmedaillewinnares Marlou van Rhijn en oud-hockeyer en Vopak-mananager Guus Vogels weten te strikken. Ook onbekende Nederlanders krijgen een plaatsje in de spot, onder wie de gebroeders Tagi, winnaars van de AD Haringtest 2012.
“We willen dat klanten ons ervaren als een bank die betrokken is bij haar klanten en bij Nederland en altijd hun belang voor ogen heeft”, aldus Nick Jue, directievoorzitter van ING Nederland. “We zien dat onze klanten onze laagdrempeligheid en het gemak om zaken met ons te doen erg waarderen, maar onze deskundigheid wordt nog niet altijd herkend. Hoewel we heel erg betrokken zijn bij onze klanten en bij Nederland ervaren onze klanten dat nog niet altijd zo.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.