nieuws

Verbond vraagt aandacht van informateurs

Branche

Het Verbond van Verzekeraars zoekt deze week de publiciteit op met vijf belangrijke formatiedossiers die verzekeraars en hun klanten raken. Tot en met vrijdag plaatst het Verbond advertorials in De Telegraaf en NRC over wonen, veiligheid, pensioen, belastingen en werk/arbeidsmarkt. Lezers kunnen hierover hun mening geven op de de website www.kieszekerheid.nl. Met de actie wil de branchevereniging duidelijk maken dat ze over veel (politieke) uitdagingen kan en wil meedenken. De boodschappen in de advertorials zijn ook naar de informateurs van VVD en PvdA gestuurd.

Verbond vraagt aandacht van informateurs

De advertorial van maandag gaat over wonen. Het Verbond verkondigt hierin de boodschap dat de woningmarkt nog verder op slot gaat als de woonlasten voor starters fors stijgen en dat daarom een verplichte annuïtaire aflossing onverstandig is. Als een nieuw kabinet besluit de hypotheekrenteaftrek af te bouwen, dan moet dat volgens de verzekeraars geleidelijk, gelijkmatig en vooral voorspelbaar gebeuren. Verder vindt het Verbond het beter als mensen eerst sparen voor een huis, in plaats van meteen maximaal te lenen.
Dinsdag staat veiligheid centraal in de advertorials; op woensdag volgt een advertorial over pensioen, op donderdag over belastingen en op vrijdag over werk.

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.