nieuws

DAK-leden in gesprek met consument

Branche

Leden van serviceprovider DAK gaan op 14 november tijdens een seminar in congrescentrum NBC in gesprek met consumenten. DAK wil op deze manier vaststellen of de consument dezelfde verwachtingen heeft als het intermediair bij de advisering van complexe producten die straks onder het provisieverbod vallen.

DAK-leden in gesprek met consument

Tijdens de plenaire sessie gaan de aanwezige dakleden -onder leiding van TNS Nipo- in gesprek met een consumentenpanel.  Dat wordt onder meer bevraagd over het  beeld dat de consument heeft van de beloning die hij het intermediair wil geven (fee, abonnement, provisie). Ook wordt de aanwezige consumenten gevraagd wat advies of bemiddeling hen waard zijn en welke toegevoegde waarde zij verwachten van nieuwe bedieningsconcepten.
Hierna zal  Astrid van de Bovekamp van bureau D&O, de bevindingen uit de paneldiscussie spiegelen aan de aanpak van het intermediair om directe beloning te introduceren in zijn kantoor.
De leden van DAK kunnen zich gratis aanmelden via  het extranet. Introducés kunnen zich aanmelden via algemene website.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.