nieuws

Particulier Platform Adfiz licht klantbediening uit

Archief 2687

In navolging van het evenement Zakelijk Platform dat Adfiz vorig najaar hield, organiseert de brancheorganisatie op 11 mei een Particulier Platform. Tijdens de bijeenkomst, die plaatsvindt bij Antropia in Driebergen, wordt kennis en expertise over klantbediening gedeeld op het gebied van schade, hypotheken, ICT en individueel pensioen.

Particulier Platform Adfiz licht klantbediening uit

Keynote-spreker tijdens het event is Jos Burgers, die ook sprak tijdens de am: dag van 2015. Hij legt uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Om van klanten fans te maken moet je volgens Burgers hun verwachtingen overtreffen. Met een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies heb je er volgens hem gegarandeerd een fan bij.

Tijdens de expertsessies bespreekt Ferd Beukers namens Nationale-Nederlanden de fiscale knelpunten bij echtscheiding en heeft Cas Verhage het namens NH1816 Verzekeringen over de toekomst van de intermediaire schadeverzekeraar. Justin Schlee (ANVA) praat over de rol die ICT kan spelen bij het beter bedienen van klanten en Theo Krins, manager vermogensadvies bij Legal & General legt uit hoe je adequaat de consument kunt adviseren op het gebied van vermogensopbouw voor de oudedagsvoorziening.

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.