nieuws

Ditzo breidt klantenservice uit met WhatsApp

Archief

Ditzo heeft met ingang van deze maand WhatsApp toegevoegd aan de kanalen waarlangs met de klant wordt gecommuniceerd.

Ditzo breidt klantenservice uit met WhatsApp

Sinds eind september konden via de app al schades worden gemeld, net als bij CED. Ohra startte eind november met WhatsApp als regulier kanaal voor alle klantcontact. “Via WhatsApp kan Ditzo klantcontact goed voorbereiden en wordt er binnen twee uur gereageerd”, aldus de ASR-dochter. De klantenservice is via de app dagelijks bereikbaar tot tien uur ’s avonds. “Alle informatie ligt binnen handbereik en het contact is persoonlijker. Ook kan de klant reageren wanneer hij tijd of zin heeft.”

Behalve via WhatsApp is Ditzo bereikbaar via website, Twitter en Facebook en via een terugbelafspraak. Ditzo noemt dat ‘social klantenservice 3.0’ benadrukt onder meer met een YouTube-video dat hiermee lange wachttijden aan de telefoon worden voorkomen. “Sinds begin januari is de klanttevredenheid gestegen naar 81%.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.