nieuws

Menzis toont zich weer van zijn gevoelige kant

Archief

De herfst komt er aan en dan breekt ook het geweld van de zorgverzekeraars weer los. Menzis is een van de eerste dit jaar met z’n nieuwe zorgcampagne. Mens wat ben je mooi, is de boodschap dit keer.

Menzis toont zich weer van zijn gevoelige kant

Het lijkt er op dat de verzekeraar zijn gevoelige kant wil laten zien en daardoor ook onderscheid wil maken met de wat hardere aanpak van de concurrentie. Menzis is een beetje de dichter tussen de marktkoopmannen, zeg maar.

Een woordvoerder van Menzis zegt op Adformatie.nl: “Met de nieuwe aanpak gaat Menzis terug naar haar originele merkwaarden. Met deze campagne wil Menzis naar voren brengen waar de focus ligt, namelijk dat ze niet alleen voor mensen zorgen wanneer ze ziek zijn, maar ook wanneer ze herstellende en gezond zijn. Menzis is een coöperatie zonder winstoogmerk en aandeelhouders, het leveren van goede zorg voor mensen staat hierdoor centraal. Solidariteit is voor Menzis de kern van verzekeren en daarom is iedereen welkom, ziek of gezond, jong en oud. Er is geen medische selectie.”

Menzis heeft zo veel te vertellen dat het met twee tv-commercials komt.

Reageer op dit artikel