nieuws

Nedasco en Wegwijs willen adviseur helpen ‘meer uit klant te halen’

Archief

Er is volgens Nedasco sprake van een toenemende vraag bij financieel adviseurs naar marketingondersteuning. Daarom is er een samenwerking met Wegwijs gestart. Hierdoor moet de financieel adviseur toegang krijgen tot informatie- en marketingoplossingen waarmee hij het contact met de klant intensiveert.

Nedasco en Wegwijs willen adviseur helpen ‘meer uit klant te halen’

“Wij geloven in een actieve informatieverstrekking aan de eindklant en met de Wegwijs- oplossing bieden we adviseurs een kwalitatieve totaaloplossing’, aldus Marc Leemberg, manager Sales & Marketing bij Nedasco. Wegwijs-directeur Olaf Geysendorpher vult aan: “De samenwerking met Nedasco laat zien dat in de verzekeringsbranche het ‘productdenken’ steeds meer plaatsmaakt voor ‘klantdenken’.

Interactie
De aangeboden Wegwijsadvies-oplossing bestaat uit één pakket, in de huisstijl van het kantoor en bevat interactieve magazines, checklists, een complete nieuwssite, nieuwsbrief en nieuwsfeed.

Via Nedasco ontvangt de adviseur 12,5% korting op het reguliere Wegwijs-tarief.

Nedasco, serviceprovider voor schadeverzekeringen, bedient nu zo’n 1.300 adviseurs.

Reageer op dit artikel