nieuws

Status aov-aanvraag online zichtbaar

Archief

Arbeidsongeschiktheidsverzekeraar Movir geeft tussenpersonen op zijn extranet online inzicht in de actuele status van hun aov-aanvraag. De tussenpersonen kunnen hiermee volgens de verzekeraar sneller reageren op aanvullende verzoeken rondom de aanvraag en tegelijkertijd hun klanten beter informeren.

Status aov-aanvraag online zichtbaar

Een aanvraag is onderverdeeld in vier mogelijke hoofdstatussen: verwerkt, in behandeling, afgewezen en ingetrokken. Bij de status 'in behandeling' wordt aanvullende informatie verstrekt over het aanvraagproces.
Movir werkt sinds een jaar aan een nieuwe extranetomgeving, waarbij een online offerteprogramma een belangrijk speerpunt is. Eerder was uit een tevredenheidsmeting onder tussenpersonen gebleken dat er aan het extranet nog wel het een ander viel te verbeteren.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.