nieuws

ING en Findesk vinden elkaar bij beloningsondersteuning

Archief

Online adviesplatform Findesk en ING werken sinds eind vorige week samen bij de ondersteuning van het intermediair op de thema’s adviesvastlegging en klantcommunicatie over de directe beloning. Leden van Findesk kunnen voortaan gebruik maken van opleiding en tools die ING Excellent, het ondersteuningsprogramma voor het ING-intermediair.

ING en Findesk vinden elkaar bij beloningsondersteuning

ING hoopt door de samenwerking met Findesk "de met ons samenwerkende tussenpersonen nog beter te ondersteunen bij vragen of problemen in hun dagelijkse adviespraktijk", aldus Rob van Rooij, directeur intermediair bij de bankverzekeraar. Hij vervolgt: "Wij merken in de praktijk dat veel intermediairs voor grote uitdagingen staan bij adviesvastlegging en communicatie over directe beloning."
Dennes Roes, directeur Findesk: "Aangezien klanten straks voor dienstverlening gaan betalen die nu nog gratis is, is het belangrijk dat de intermediair zijn toegevoegde waarde inzichtelijk kan maken." Het communiceren "vanuit de klant" staat centraal in de eerste workshop waarvoor Findeskleden zich kunnen aanmelden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.