nieuws

HypotheekCompany wil plezier bij adviseur terugbrengen

Archief

HypotheekCompany heeft onder de naam Fun & Focus een nieuw dienstverleningsconcept in de markt gezet. De franchiseformule biedt bestaande en nieuwe kantoren de mogelijkheid om te kiezen uit drie oplopende serviceniveaus waarbij de adviseur steeds meer ontlast wordt van randzaken. Het moet er wat HypotheekCompany betreft toe leiden dat adviseurs het plezier in hun werk weer terugkrijgen.

HypotheekCompany wil plezier bij adviseur terugbrengen

In module 1 – Basis – neemt Hypotheekcompany de administratie van het advieskantooor over. Met module 2 – Basis + Productoplossingen – hoeft de adviseur zich ook niet meer te bekommeren om het "eindeloos vergelijken van productvoorwaarden". In het derde, meest uitgebreide serviceconcept kan de adviseur zich volledig focussen op het advies aan de klant. De centrale organisatie van HypotheekCompany verzorgt dan de administratie, de productvergelijking en de oplossing voor de gewenste hypotheekconstructie.

Volgens Christian Dijkhof, directeur van HypotheekCompany, maakt een scherpere focus het werk van de adviseurs toekomstigbestendig en plezieriger. "De administratieve druk op een hypotheekadviseur neemt met de dag toe. En daarmee neemt voor velen het plezier recht evenredig af", aldus Dijkhof. "Daarom gaan wij onze kantoren helpen. Wij nemen de randzaken weg en ontlasten kantoren waar het kan."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.