nieuws

Ook Noordhollandsche komt met verzekerings-app

Archief

Assurantiekantoren kunnen eigen ‘look & feel’ toepassen

 

De Noordhollandsche van 1816 heeft een eigen VerzekeringApp ontwikkeld voor het intermediair en de verzekerden. Deze mobiele internettoepassing kan gratis worden gedownload in de AppStore.

 

Verzekerden hebben met de app zonder papieren rompslomp altijd de gegevens over hun schadeverzekeringen onder handbereik, evenals advies en service van hun tussenpersoon, zo is de intentie.

Als een klant bijvoorbeeld een aanrijding krijgt met zijn auto, dan kan hij via het onderdeel mobiel schademelden die schade direct bij zijn tussenpersoon melden, waarbij de klant – en schadegegevens meteen worden meegenomen. Ook kan hij met een speciaal noodhulpnummer direct hulp inroepen bij een noodsituatie. De app bevat alle actuele gegevens van het assurantiekantoor, het digitale polisdossier van de verzekerde en eventueel ook diens groene kaart.

 

Toegevoegde waarde

"Wij vinden dat deze VerzekeringApp de toegevoegde waarde van de tussenpersoon voor zijn klant vergroot", aldus Cas Verhage. "Daarbij is het van belang dat de klant de app ook herkent als die van zijn tussenpersoon. Daarom wordt het huisstijllogo in de app getoond, mits het intermediair dat logo zelf heeft geüpload." De VerzekeringApp is momenteel alleen nog beschikbaar voor iPhone en iPad. Op een later tijdstip zal hij ook voor Android-apparaten beschikbaar komen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.