nieuws

Onna-onna komt verzekerden met pech langs de weg te hulp

Archief

Vrouwenverzekeraar Onna-onna heeft onder de noemer ‘Serious Assist’ een hulpdienst naar Amerikaans voorbeeld gelanceerd, die verzekerden kan bijstaan als ze een auto-ongeluk krijgen. In Madurodam werd de eerste versie van de hulpauto geïntroduceerd, waarvan er in Nederland twintig gaan rondrijden.

Onna-onna komt verzekerden met pech langs de weg te hulp

Klanten van Onna-onna kunnen via een speciale app of telefonisch contact opnemen met de hulpdienst, om in onderling overleg te bepalen of hulpverlening ter plaatse gewenst is. Samen met schadeherstelketen A.A.S. wordt vanaf 23 juli een landelijk opererend netwerk van hulpauto’s ingezet, om binnen 30 minuten ter plaatse te kunnen zijn. Assistentie bestaat onder andere uit het opvangen van alle betrokkenen, het helpen bij het invullen van formulieren, het nemen van foto’s en het naar huis brengen van de betrokken personen.
Hoewel de impact van een ongeval vaak groot is, is de verzekeraar de grote afwezige op dit cruciale moment, zegt Onna-onna directeur Lex Orie: "De bestaande dienstverlening door verzekeraars gaat niet verder dan de mogelijkheid om te bellen of een schadeformulier in te sturen. Terwijl het moment van een ongeval vaak emoties en het nodige regelwerk met zich meebrengt. Wij willen er juist dan voor de klant zijn."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.