nieuws

Webnominatie voor Hypotheek Visie

Archief

Hypotheek Visie is genomineerd voor de Dutch Interactive Awards (DIA), onderscheidingen voor succesvolle internetprojecten. De in februari gelanceerde nieuwe website levert de hypotheekketen namelijk 80% meer ingevulde afspraakformulieren op.

Webnominatie voor Hypotheek Visie

Door de verbeteringen aan de website krijgt Hypotheek Visie nu elke maand honderden verzoeken om een afspraak voor een hypotheekadviesgesprek. De vernieuwing van de website is in co-productie gegaan met Faster Forward en merkactivatiebureau NR6.

Het succes wordt toegeschreven aan de koppeling van berekeningen, visie over hypotheken en leadgeneratie. "De belangrijkste motivatie voor een consument om een website van een hypotheekadviseur te bezoeken is het maken van een hypotheekberekening. Door de berekeningen op de homepage te splitsen naar de verschillende situaties waarop consumenten een hypotheekadvies zoeken, wordt deze kernbehoefte goed ondervangen. Daarnaast gebruikt Hypotheek Visie de website om niet alleen de harde cijfers te tonen, maar juist ook om hun visie mee te geven, de kracht van Hypotheek Visie."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.