nieuws

HypotheekDesk lanceert nieuwe website

Archief

HypotheekDesk lanceert vandaag een nieuwe website plus een nieuwe slogan ‘Kracht van Kennis’. De franchiseketen mikt daarmee op leden die hoogwaardig advies geven en beschikken over een hoogstaand kennisniveau. De formule, vorig jaar april door HypotheekCompany gekocht van Woontrust, telt vijftien vestigingen.

HypotheekDesk lanceert nieuwe website

Directeur Christian Dijkhof gaf destijds bij de overname aan binnen drie jaar te kunnen doorgroeien naar een omvang van vijftig aangesloten kantoren. Die doelstelling heeft het bedrijf nog steeds, al zullen ze er wel iets langer over gaan doen, aldus een woordvoerder.

De vandaag gelanceerde website en de nieuwe slogan 'Kracht van Kennis' moeten HypotheekDesk als kwaliteitsmerk neerzetten. De formule biedt merknaam, marketing, opleidingen en compliance voor een maandfee van € 450. Daarnaast kunnen aangesloten ondernemers gebruik maken van een breed productassortiment.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.