nieuws

Allsecur ruilt kussens in voor ‘Henk’

Archief

Allsecur is van start gegaan met een nieuwe reclamecampagne. Onder het motto ‘Bedankt, Henk!’ wordt trouwe klant Henk opgevoerd, al jaren verzekerd bij Allsecur, houdt van zijn auto, maar is ook wel een beetje een pechvogel. In de nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred in Amsterdam, is bewust afscheid genomen van de bekende kussens.

Allsecur ruilt kussens in voor ‘Henk’

Johan Van den Neste, marketing manager Allsecur: "Na vier jaar was het tijd voor een nieuwe richting. Iedere dag stellen we onze klant centraal. Alfred heeft dit uitstekend in beeld gebracht door ook in de nieuwe campagne onze klant Henk centraal te stellen." In de commercial leren Henk en zijn vrouw (hoe zou ze toch heten?) dat schade aan je auto soms uit heel onverwachte hoek kan komen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.