nieuws

Hypotheekshop krijgt stempel ‘slim’

Archief

De Hypotheekshop is de op twee na slimste organisatie van Nederland. Bij de verkiezing van de Dutch Business Intelligence Award moest de franchiseketen de eerste twee plaatsen laten aan Coolblue en Buurtzorg Nederland. Adjunct-directeur Patrick Nelissen is echter al heel trots op de nominatie zelf: “Een fantastische erkenning voor het traject dat we in 2008 zijn gestart”.

Hypotheekshop krijgt stempel ‘slim’

De jury van de Dutch Business Intelligence Award roemt De Hypotheekshop voor het gedurfd afscheid nemen van het provisiemodel in een moeilijke, stagnerende markt. "Het verdienmodel is omgekeerd en het roer is 180 graden omgegaan. Zij hebben zich terdege gerealiseerd dat integrale informatie over markt, de klant, de interne processen en de financiën van levensbelang zou worden. Dagelijks wordt hier op gestuurd door zowel de serviceorganisatie als de franchisenemers." Volgens de jury heeft De Hypotheekshop veerkracht en doorzettingsvermogen getoond "en kan tot voorbeeld dienen voor vele financiële instellingen die aan de vooravond staan van een dergelijke onvermijdelijke verandering".
"We hebben constant een actueel inzicht in onze klanten, marges, markt- en marktpotentie", bevestigt Nelissen. "Dit levert ons een enorme kostenefficiëntie en verbeterpotentieel op."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.