nieuws

DAK in zee met Brand New Day

Archief

DAK gaat samenwerken met Brand New Day. De 1.500 DAK-leden kunnen voortaan via hun eigen DAK-omgeving online offertes maken en rekeningen openen voor hun klanten met een beleggingspolis. Patricia Widmer, hoofd Sales & Communicatie van het intermediaircollectief uit De Meern: "Veel consumenten hebben nog een woekerpolis waar niets mee gebeurt. Dit is voor onze leden een […]

DAK gaat samenwerken met Brand New Day. De 1.500 DAK-leden kunnen voortaan via hun eigen DAK-omgeving online offertes maken en rekeningen openen voor hun klanten met een beleggingspolis. Patricia Widmer, hoofd Sales & Communicatie van het intermediaircollectief uit De Meern: "Veel consumenten hebben nog een woekerpolis waar niets mee gebeurt. Dit is voor onze leden een extra mogelijkheid om deze consumenten te helpen." Ze geeft aan dat de kenmerkende werkwijze van Brand New Day een stijl is waar "DAK heel goed achter kan staan". "Naast de gevestigde orde bieden zij een tegengeluid waar onze leden mee kunnen slagen." De twee partijen willen samen regionale kennisbijeenkomsten op poten zetten over actuele thema's op het gebied van financieel advies. Ze spreken dan ook van een "vergaande samenwerking". Paul Rijns, directeur intermediair, laat weten dat de bijeenkomsten niet alleen over specifieke Brand New Day zaken zullen gaan. "Wij willen juist algemene vraagstukken aansnijden. Uiteraard zal onze naam daar ook bij vallen, maar we willen het echt breder trekken."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.