nieuws

ASR positioneert zich als ‘Bewust ASR’

Archief

Met ‘Bewust ASR’ wil de verzekeraar de markt bewerken vanuit één centrale overtuiging: samen met de adviseur klanten financieel bewuster maken en in staat stellen bewust keuzes te maken.

ASR positioneert zich als ‘Bewust ASR’

ASR wil dit tot stand brengen door voortdurend in dialoog te zijn met klanten. Door deze dialoog hoopt ASR "klanten echt te begrijpen en deze kennis te vertalen naar begrijpelijke producten, diensten en communicatie".
Na de splitsing van Fortis in november 2008 werd het merk ASR in de markt gezet met de campagne 'Wij zijn ASR, en wie bent u?'. "Het is nu tijd om onze onderscheidende positie in de markt te claimen met de nieuwe positioneringscampagne 'Bewust ASR'", aldus de verzekeraar. "Bewust ASR geeft de filosofie en de ambitie van de organisatie weer. We zijn ons ervan bewust dat we er nog niet zijn, maar we werken er dagelijks hard aan", zegt Jolanda Hillebrand-Tijhuis, directeur Intermediaire Distributie ASR. "Wij willen samen met de adviseur de klant financieel bewuster maken. Ook in de toekomst investeren wij daarom blijvend in een succesvolle samenwerking met onze adviseurs. Dit doen we onder andere door het bieden van concrete ondersteuning op het gebied van bedrijfsvoering, marketing, fiscaaljuridische informatie en opleidingen."
De nieuwe positionering wordt vanaf maart ondersteund met een e-mailing om adviseurs te informeren en advertentiecampagne in de diverse vakbladen. In het voorjaar start de landelijke consumentencampagne.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.