nieuws

Florius in gesprek over onderbrengen klanten

Archief

Florius-directeur Joost Hembrecht gaat vrijdag op bezoek bij hypotheekadviseur Nico van Koesveld, die de geldgever had aangesproken op het rechtstreeks benaderen van klanten die bij hem een hypotheek hadden gesloten. De geldgever wil meewerken aan het overdragen van klanten naar een door Van Koesveld voorgestelde serviceprovider.

Florius in gesprek over onderbrengen klanten

Florius heeft een aantal klanten aangeschreven die hun hypotheek via een inmiddels gestopte of failliet verklaarde serviceprovider hebben gesloten en van wie de adviseur niet bekend is. Daaronder waren ook klanten van Van Koesveld, die Florius om opheldering vroeg. “Wij zijn voortdurend op zoek om binnen de driehoek klant, adviseur/bemiddelaar en Florius te
komen tot de beste oplossingen voor de klant. Vanuit de beste intenties. Voorop lopen betekent helaas ook incidenteel je hoofd stoten. Ik ben dus uiteraard heel erg graag bereid de betreffende klanten van uw kantoor een brief te sturen. Ons voorstel zal ik aan u voorleggen”, schrijft Hembrecht aan Van Koesveld.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.