nieuws

VvAA slaat munt uit ledennetwerk

Archief

‘Verhalen uit de praktijk’ wordt het dragende principe van de manier waarop de ledenorganisatie voor zorgprofessionals VvAA haar dienstverlening en kennis over ontwikkelingen in de gezondheidszorg naar buiten toe etaleert. Daarbij voeren VvAA-leden en klanten het woord. De dialoog met de leden vertaalt VvAA onder meer in een financieel aanbod voor de leden.

VvAA slaat munt uit ledennetwerk

VvAA heeft inmiddels een ledenbestand van ruim 105.000 medici en paramedici opgebouwd. In de nieuwe campagne staan de relevante momenten in het leven van deze leden centraal. Van praktijkvestiging, het goed regelen van alle verzekeringen, financiële planning tot pensionering. De verhalen van en de dialoog met de leden vertaalt VvAA, naar eigen zeggen zowel offline als online en crossmediaal, in een samenhangend, relevant (financieel) aanbod voor de leden. Ter ondersteuning is er een nieuwe website gebouwd en heeft het maandelijkse ledenmagazine Arts en Auto een metamorfose ondergaan.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.