nieuws

Schade-app voor het intermediair

Archief

App leverancier Tristit heeft een app ontwikkeld die door klanten van assurantietussenpersonen gebruikt kan worden om schademeldingen door te geven. In de app is het profiel van de tussenpersoon zichtbaar, inclusief foto.

Schade-app voor het intermediair

In het eerste scherm van de app kan een verzekerde het alarmnummer 112 bellen, direct met zijn/haar tussenpersoon bellen of meteen de schademelding invullen.
De klant kan motorrijtuigenschade, inboedel, opstal, aansprakelijkheid of overige schade melden. Per rubriek kunnen alle gegevens met betrekking tot de schade ingevuld worden inclusief foto's. Bij motorrijtuigenschade worden de gegevens automatisch verwerkt op het originele formulier in pdf (uiteraard voor beide partijen). Bij andere schades wordt een algemeen formulier gebruikt om de gegevens te verwerken. Dankzij verplichte velden zijn onvolledige formulieren niet mogelijk.
De app is beschikbaar voor Iphone, Android en Blackberry.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.