nieuws

Gewoon op televisie: reclame van Klaverblad!

Archief

Verzekeraar Klaverblad maakt voor het eerst in z’n historie reclame op televisie. De eerste commercials zijn vanaf 9 januari zichtbaar op de commerciële tv-zenders; ook op de radio wordt reclame gemaakt. Klaverblad wil zo de naamsbekendheid vergroten.

 

De themazin van de commercials is: "Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder". De gedachte daarachter is dat Klaverblad altijd gewoon goed blijft verzekeren. "Dat doet de maatschappij al zolang zij bestaat en dat wil zij blijven doen." Volgens Klaverblad is dat tegenwoordig best bijzonder.

 

Met een premieomzet van _ 210 mln (-1,4% in 2011) is Klaverblad ongeveer de 25e verzekeraar van ons land, zowel in schade- als in levensverzekeringen. Ruim 98% van de omzet komt binnen via het intermediair.

 

der Hart en Peter-Paul Barth.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.