nieuws

Ditzo doet zorgproductie ASR ontploffen

Archief

ASR heeft de zo goed als afgeronde zorgcampagne afgesloten met 110.000 nieuwe ziektekostenverzekeringen. De totale portefeuille van ASR was bij aanvang van die campagne 174.000 polissen groot. Het concern maakt bekend dat Ditzo, het internetlabel dat sinds kort een zorgpolis in het assortiment heeft, veruit de grootste bijdrage heeft geleverd aan de opleving.

Ditzo doet zorgproductie ASR ontploffen

ASR, risicodrager voor zowel de Ditzo Zorgverzekering als voor De Amersfoortse Zorgverzekering, maakt verder melding van "forse groei in de volmachtportefeuille". Maar vooral Ditzo heeft met het online zorgverzekeringspakket veel nieuwe klanten geworven. "Voor nieuwkomer Ditzo bestond grote belangstelling", zegt Petra van Holst-Wormser, directeur Ziektekosten bij ASR. Zij verklaart de groei door de kwaliteit van de producten en de goede marketingcampagne. De Ditzo-reclamecampagne, waarin oud-Feyenoorder John de Wolf tegen zijn zin is opgenomen in een ziekenhuis met uitzicht op de Amsterdam ArenA, was een hit op Youtube en Twitter; Verzekeringssite.nl riep de Ditzo Zorgverzekering uit tot 'Beste Nieuwkomer'.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.