nieuws

BND: ‘Je loog tegen mij’

Archief

Brand New Day maakt opnieuw de ambitie om de verzekeringsmarkt op zijn kop te zetten waar. Voor de nieuwe campagne heeft het bedrijf de band Drukwerk ingehuurd. Op de stoep van verzekeraars Nationale-Nederlanden, Aegon en SNS Reaal brengt Harrie Slinger de jaren-80-hit 'Je loog tegen mij' ten gehore. "Want", zo stelt BND, "zij hebben ons meer […]

Brand New Day maakt opnieuw de ambitie om de verzekeringsmarkt op zijn kop te zetten waar. Voor de nieuwe campagne heeft het bedrijf de band Drukwerk ingehuurd. Op de stoep van verzekeraars Nationale-Nederlanden, Aegon en SNS Reaal brengt Harrie Slinger de jaren-80-hit 'Je loog tegen mij' ten gehore. "Want", zo stelt BND, "zij hebben ons meer dan zeven miljoen woekerpolissen verkocht".

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.