nieuws

Optie tot vergelijken maakt Mp4all aantrekkelijk

Archief

De helft van de ruim 2.500 assurantiekantoren die werken met Mp4all, zegt dagelijks gebruik te maken van het transactieplatform van Meetingpoint. Uit een klanttevredenheidsonderzoek leidt Meetingpoint af dat de mogelijkheid tot het vergelijken van aanbieders voor tussenpersonen een voorname reden is om Mp4all te verkiezen boven de verschillende extranetten van verzekeraars.

Optie tot vergelijken maakt Mp4all aantrekkelijk

Waardering is er verder voor het gemak van één platform voor meerdere verzekeraars, het aanvragen van offertes via één kanaal, de snelheid in de verwerking van mutaties en de koppeling met de systeemhuizen Aplaza en CCS. Meetingpoint stelt in de loop van dit jaar gefaseerd over te gaan stappen naar een vernieuwd transactieplatform. Dat moet het gebruikersgemak gaan verbeteren, onder meer door een ander uiterlijk van de applicatie en meer uniformiteit. Assurantiekantoren zeggen verder te hechten aan uitbreiding van het productaanbod en de vergelijkingsmodule 'Multiquote'.
Naast de aandeelhouders ASR, Nationale-Nederlanden, Reaal, Generali, Delta Lloyd en Aegon zijn op Mp4all producten beschikbaar van Avéro Achmea, Monuta en de ASR-labels Ardanta, De Amersfoortse, Europeesche en Budgio. Het aantal transactie via het platform oversteeg vorig jaar de drie miljoen.

Reageer op dit artikel