nieuws

Verzekeruzelf brengt productadvies in beeld

Archief

Met als doel verzekeren begrijpelijker maken, heeft Verzekeruzelf.nl, het internetlabel van serviceprovider Intrasurance, dinsdag meer dan dertig filmpjes toegevoegd aan bestaande verzekeringsproducten en bij de rubriek ‘veelgestelde vragen’.

Verzekeruzelf brengt productadvies in beeld

De animaties worden ingeleid door een trailer. In de filmpjes legt hoofdpersoon Fred Vuzzie het gekozen verzekeringsproduct aan de kijker uit. Samen met zijn gezin en huisdieren vertaalt Fred Vuzzie de producten en diensten van de internetverzekeraar naar een filmpje van ongeveer één minuut. De animaties beantwoorden ook veelgestelde vragen.

Het is niet de eerste keer dat een animatiefiguur wordt ingezet om verzekeringen begrijpelijker te maken; begin 2009 introduceerde de inmiddels in Adfiz opgegane standorganisatie NBVA Frank, die de hoofdrol speelde in een reclamecampagne.

Reageer op dit artikel