nieuws

Allsecur en Disney van start met nieuwe campagne

Archief

“Twee zien meer dan één”, moeten ze hebben gedacht bij Allsecur en The Walt Disney Company, toen het idee werd geboren voor een stickeractie ter promotie van zowel de autoverzekering als de dvd van de animatiefilm Cars2. En dus konden automobilisten in Amsterdam hun auto onlangs laten voorzien van de ogen van Bliksem McQueen, het hoofdpersonage uit de bioscoophit.

Allsecur en Disney van start met nieuwe campagne

De stickeractie vormde het startsein voor een nieuwe multimediacampagne van Allsecur, waarvoor de Pixar Animation Studio's twee reclamespots hebben gemaakt met hoofdrollen voor de personages uit Cars 2, Bliksem McQueen en zijn beste vriendje Takel. In de televisiespots krijgt Bliksem pech onderweg, waarna Takel in de rol van 'schadecoach' komt aangereden en hem snel weer op weg helpt. De Schadecoach is een service van Allsecur die in april is gelanceerd en die direct telefonische hulp biedt bij schade of een aanrijding, 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Overigens spint ook Disney garen bij de samenwerking met Allsecur, want aan het slot van de TV-spot volgt nog de melding dat de dvd van Cars2 in november te koop is.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.