nieuws

Hypothecair planner vraagt klant vaak om oordeel

Archief

De meeste leden van de Vereniging van Hypothecair Planners (NVHP) vragen hun klanten om op internet hun mening kenbaar te maken over de dienstverlening van het kantoor, zo blijkt uit onderzoek van de vereniging, die tegen de duizend leden telt.

Hypothecair planner vraagt klant vaak om oordeel

"Uit onze hypotheekbarometer blijkt dat inmiddels meer dan de helft van de leden via internet actief klanten vraagt een openbaar oordeel te geven over de eigen dienstverlening", zegt de NVHP. Van de leden biedt 32% op de eigen site klanten de mogelijkheid om hun ervaringen met het kantoor te vermelden, terwijl nog eens 52% die mogelijkheid biedt op externe sites.
Volgens de NVHP is het vertrouwen in de markt in het tweede kwartaal van dit jaar licht toegenomen bij de leden: het rapportcijfer is gestegen van 5,9 naar 6,4. "Het vertrouwen voor het derde kwartaal is, mede als gevolg van de verlaging van de overdrachtsbelasting, scherp toegenomen." Verwacht wordt dat vooral het aantal starters sterk zal groeien.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.