nieuws

Samenwerkingsovereenkomst Aplaza en VolmachtBeheer

Archief

Aplaza en VolmachtBeheer (VPI) gaan hun activiteiten bundelen. Hierdoor ontstaat volgens beide bedrijven een gemeenschappelijke basis voor standaardisatie en ontwikkeling van nieuwe initiatieven voor zowel het volmacht- als het provinciale kanaal. “Door actief de regie te nemen, krijgt ketenintegratie een nieuwe impuls en komt het daadwerkelijk van de grond”, zo luidt de verwachting van beide partijen.

Samenwerkingsovereenkomst Aplaza en VolmachtBeheer

Het eerste gemeenschappelijke project is VPI fase 2 (Volmacht Product Interface). In dit project worden drie nieuwe diensten gerealiseerd: VPI Polisinformatie, VPI Schade-informatie en VPI Acceptatie. Zowel VolmachtBeheer, Aplaza als de aangesloten systeemhuizen investeren mee in de ontwikkeling.
Met VPI Polisinformatie is het mogelijk voor volmachtkantoren en maatschappijen om realtime polisgegevens onderling uit te wisselen. VPI Schade-informatie maakt het mogelijk om realtime schade-informatie en (boekings)gegevens uit te wisselen. Met VPI Acceptatie kunnen volmachtkantoren realtime een koppeling maken met de acceptatiesystemen van de volmachtgevers. Hierdoor is het niet meer nodig om acceptatierichtlijnen binnen het eigen volmachtpakket in te bouwen en te onderhouden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.