nieuws

Circa 300 kantoren zetten commercial G.O.E.D. Advies in

Archief

Volgens het Genootschap voor G.O.E.D. Advies (wat staat voor Gedegen, Onafhankelijk, Eerlijk en Deskundig) wordt de vorige maand gelanceerde commercial voor advieskantoren inmiddels door meer dan driehonderd kantoren ingezet en zijn verschillende uitvoeringen honderden keren bekeken.

 

  &nbspVrijwel alle kantoren beschouwen de commercial als een goed promotiemiddel, zo blijkt uit een enquête. "De commercial is voornamelijk ingezet op de websites van de assurantieadviseurs (50%), maar wat opviel, is dat ook 47% hem heeft ingezet via social media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook", aldus het Genootschap. "Daaruit kunnen we concluderen, dat met name de ‘early adapters’ van onze branche het initiatief omarmd hebben." Nog weinig kantoren hebben de commercial actiematig ingezet (11%); nog eens 40% van de groep geeft wel aan dat te willen en nog op zoek te zijn naar ideeën over de manier waarop.

 

  &nbspTijdens de Verzekeringsbranchedag van afgelopen dinsdag heeft het Genootschap uitleg gegeven over de commercial.

 

Reageer op dit artikel