nieuws

Aegon prolongeert ‘PMG’-titel in Cambridge

Archief

Het team van Aegon is voor het tweede jaar op rij winnaar geworden van de door For All Finance, IG&H en MoneyView georganiseerde ProductManagementGame in Cambridge. Het doel van deze negende ‘PMG’, waaraan dit jaar tien teams deelnamen, is het spelenderwijs optimaliseren van (product)managementprocessen bij financiële dienstverleners.

Aegon prolongeert ‘PMG’-titel in Cambridge

Het team dat de meest tevreden klanten, medewerkers en distributiekanalen realiseert, creëert uiteindelijk ook de hoogste embedded value.  De inzet van social media  is daarbij een belangrijk onderdeel. Volgens Patrick van Hees, mede-organisator en dagvoorzitter, blijkt 'de game' ieder jaar weer een grote inspiratiebron voor de deelnemers uit de financiële sector. "Het klinkt wellicht overdreven, maar de deelnemers voegen ter plekke nog zoveel elementen toe aan de game, dat een unieke mix ontstaat van passie, resultaatgerichtheid, klantfocus, humor en drive. Vraag het een willekeurige oud-deelnemer en je weet genoeg."
Op de foto het winnende team van Aegon met v.l.n.r. Harry Liebe, Dymmie de Klein, Loes Jongeneel, Evelien Verhage en Inge Philippart.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.