nieuws

Generali gaat op persoonlijke toer

Archief

Generali is een nieuwe communicatiecampagne gestart, waarin de eigen medewerkers hun visie geven op de strategie en mentaliteit van het bedrijf. Met de slagzin ‘uw Generali’ wil de maatschappij uit Diemen de nadruk leggen op de persoonlijke aandacht die klanten krijgen.

Generali gaat op persoonlijke toer

De campagne is gericht op de verzekeringsbranche en ondernemers. Tevens is de site www.uwgenerali.nl opgezet. "We zijn ons er terdege van bewust dat het de klant is die bepaalt waar onze dienstverlening aan moet voldoen en dat het daarbij vooral om aandacht voor mensen gaat. Wij hebben de ambitie om de verzekeraar te worden zoals de klant die graag wil zien", zegt Generali-topman Freek Wansink. Dat wordt benadrukt met de zin 'Persoonlijker kan het bijna niet', die ook in de campagne wordt gebruikt.
De medewerkers die in de bijbehorende filmpjes een rol spelen, tonen hun privéleven. Centraal staan daarin eigenschappen die ook in hun werk toegevoegde waarde hebben. "Je moet hierbij denken aan inlevingsvermogen, creativiteit en flexibiliteit."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.