nieuws

Generali-campagne biedt kijkje in leven van medewerkers

Archief

Generali is een nieuwe communicatiecampagne gestart, waarin de eigen medewerkers hun visie geven op de strategie en mentaliteit van het bedrijf. Met de slagzin ‘uw Generali’ wil de maatschappij uit Diemen de nadruk leggen op de persoonlijke aandacht die klanten krijgen.

 

De campagne is gericht op de verzekeringsbranche en ondernemers. Tevens is de site www.uwgenerali.nl opgezet. "We zijn ons er terdege van bewust dat het de klant is die bepaalt waar onze dienstverlening aan moet voldoen en dat het daarbij vooral om aandacht voor mensen gaat. Wij hebben de ambitie om de verzekeraar te worden zoals de klant die graag wil zien", zegt Generali-topman Freek Wansink. Dat wordt benadrukt met de zin ‘Persoonlijker kan het bijna niet’, die ook in de campagne wordt gebruikt.

 

De medewerkers die in de bijbehorende filmpjes een rol spelen, tonen hun privéleven. Centraal staan daarin eigenschappen die ook in hun werk toegevoegde waarde hebben. "Je moet hierbij denken aan inlevingsvermogen, creativiteit en flexibiliteit."

 

Reageer op dit artikel