nieuws

Geen standaardkeuringen meer voor aov’s bij Reaal

Archief

Reaal is bij individuele arbeidsongeschiktheidsverzekeringen overgegaan op 100% teleacceptatie; telefonische beoordeling waarbij de klant meteen duidelijkheid krijgt over zijn aanvraag.

 

Keuringen worden alleen nog uitgevoerd als het teleacceptatiegesprek daartoe aanleiding geeft. De keuringskosten zijn dan voor rekening van Reaal.

 

Tot medio oktober werd standaard een medische keuring verricht als de hoogte van het verzekerde bedrag, de verzekerde daguitkering, de leeftijd en/of het beroep van de aanvrager daartoe aanleiding gaf. Met het afschaffen van de keuringsgrenzen wil Reaal klanten sneller van dienst zijn. "Met één telefoontje en het controleren en beantwoorden van een e-mail is de klant nu klaar", aldus de verzekeraar.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.