nieuws

G.O.E.D. Advies is initiatief van Meetingpoint

Archief

Meetingpoint schuilt achter het in oktober gelanceerde ‘geheime’ genootschap voor G.O.E.D. Advies. Het online transactieplatform wil met een bijbehorende commercial voor advieskantoren het imago en de digitalisering bij het intermediair verbeteren.

G.O.E.D. Advies is initiatief van Meetingpoint

Meetingpoint wil meer naamsbekendheid genereren. "Daartoe hebben we ons budget voor reclamecampagnes nu gebruikt voor filmpjes waarmee het intermediair wordt geholpen." Indirect moet daarmee de bekendheid van Meetingpoint worden vergroot en bovendien is het transactieplatform gebaat bij verdergaande digitalisering bij assurantiekantoren.
Het Genootschap voor G.O.E.D. Advies presenteerde zich in oktober als een nieuw initiatief om "de zo noodzakelijke imagoverbetering van de branche en de wederopstanding van het intermediair" gestalte te geven. Behalve de filmpjes worden acties gehouden via de site www.gvga.nl, LinkedIn en een nieuwsbrief. Afgelopen maand werd een commercial voor advieskantoren geïntroduceerd, die inmiddels door meer dan driehonderd kantoren is ingezet.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.