nieuws

AutoWeek biedt lezers voortaan ook pechhulp

Archief

Twee jaar na de introductie van een autoverzekering heeft het tijdschrift AutoWeek een nieuwe verzekeringsaanbieding voor haar lezers: de AutoWeek Pechhulp. De diensten worden geleverd door Mondial Assistance.

 

De pechhulp is ontwikkeld in samenwerking met de lezers en websitebezoekers van AutoWeek, laat het ‘mediamerk’ verklaren. "We wilden een consumentvriendelijke pechhulp samenstellen tegen een scherp tarief", zegt Arthur Prinsen, de marketingmanager voor verzekeringen. Het basispakket, met woonplaatsservice en vervangend vervoer in Nederland, kost _ 49 (exclusief assurantiebelasting).

 

De dekking is dagelijks opzegbaar, zoals ook de buitenlanddekking per dag kan worden gewijzigd. Mondial Assistance biedt de verzekerden een eigen huurvloot van zo’n driehonderd voertuigen, eigen alarmcentrales in alle Europese landen en in de zomer speciale monteurs in Frankrijk en Italië.

 

Gemiddeld kantoor

Het tijdschrift AutoWeek kent een oplage van 99.000 exemplaren; de website wordt maandelijks 1,6 miljoen keer bezocht. Het blad biedt al langer financieringen en autoverzekeringen. Prinsen wil niet zeggen hoeveel AutoWeek-polissen (met ASR, via Ditzo, als risicodrager) de afgelopen twee jaar zijn gesloten. "We realiseren er een premieomzet van een gemiddeld assurantiekantoor mee. Wij zijn daar tevreden over en hebben voldoende aanleiding om ter aanvulling pechhulp te bieden."

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.