nieuws

Verbond houdt campagne voor mobiel schademelden

Archief

In Den Haag is een publiekscampagne rond Mobielschademelden.nl van start gegaan. Automobilisten kunnen zich de komende weken in een speciale ‘drive-through’-tent laten fotograferen in bijna-schadesituaties. Directeur Leo de Boer van het Verbond van Verzekeraars beet het spits af en figureert in een James Bond-achtige scene.

Verbond houdt campagne voor mobiel schademelden

Via sociale media zal een jury, waarin ook Richard Weurding namens het Verbond plaatsneemt, de beste foto selecteren. De winnaar mag een jaar gratis in een Smart rijden. Volgens het Verbond voorziet de mobiele app in een duidelijke behoefte. Op de dag van lancering werd de website al een paar duizend maal bezocht.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.