nieuws

Genootschap voor Goed Advies lanceert commercial

Archief

Het onlangs geïntroduceerde Genootschap voor G.O.E.D. Advies heeft een speciale commercial voor het intermediair laten maken. Assurantiekantoren kunnen het filmpje een eigen gezicht geven en op de eigen website plaatsen. In de clip krijgen mensen de belangrijkste risico’s en daarmee adviesfuncties van een intermediair te zien.

Genootschap voor Goed Advies lanceert commercial

"Onze missie is het intermediair assisteren bij het communiceren van haar toegevoegde waarde voor de consument", stelt het vooralsnog anoniem oprerende genootschap. "De over te brengen boodschap is vooral dat een goed advies misschien wat geld kost maar uiteindelijk alleen maar voordeel oplevert."
Op de website van het genootschap kan een tussenpersoon het eigen webadres en e-mailadres invullen, waarna in de commercial het desbetreffende kantoor als afzender zichtbaar wordt. In het filmpje kan een persoonlijke boodschap worden toegevoegd. De film kan volgens het Genootschap voor G.O.E.D. Advies onbeperkt en gratis door adviseurs worden ingezet voor eigen promotiedoeleinden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.