nieuws

Genootschap voor Goed Advies komt met commercial

Archief

Het vooralsnog anoniem opererende Genootschap voor G.O.E.D (Gedegen, Onafhankelijk, Eerlijk en Deskundig) Advies heeft een speciale commercial voor het intermediair uitgebracht.   Daarmee wil het Genootschap gaan werken aan "de zo noodzakelijke imagoverbetering van de branche en de wederopstanding van het intermediair". Assurantiekantoren kunnen het filmpje een eigen gezicht geven en op de website van hun […]

Het vooralsnog anoniem opererende Genootschap voor G.O.E.D (Gedegen, Onafhankelijk, Eerlijk en Deskundig) Advies heeft een speciale commercial voor het intermediair uitgebracht.
 
Daarmee wil het Genootschap gaan werken aan "de zo noodzakelijke imagoverbetering van de branche en de wederopstanding van het intermediair". Assurantiekantoren kunnen het filmpje een eigen gezicht geven en op de website van hun kantoor plaatsen. In de clip die het woonhuis als uitgangspunt heeft, krijgen mensen de belangrijkste risico's en daarmee de adviesfuncties van het intermediair te zien. "Onze missie is het intermediair assisteren bij het communiceren van haar toegevoegde waarde voor de consument", stellen de initiatiefnemers. "De over te brengen boodschap is vooral dat een goed advies misschien wat geld kost maar uiteindelijk alleen maar voordeel oplevert."
Op de website van het Genootschap kan een tussenpersoon zijn eigen webadres en e-mailadres invullen, waarna in de commercial het desbetreffende kantoor als afzender zichtbaar wordt. In het filmpje kan een persoonlijke boodschap worden toegevoegd. De film kan volgens het genootschap onbeperkt en gratis door adviseurs worden ingezet voor eigen promotiedoeleinden.
Voorlopig blijft onbekend wie er achter dit genootschap zitten. De initiatiefnemers willen in eerste instantie een actie op touw gaan zetten via de eigen website (www.gvga.nl), LinkedIn en een nieuwsbrief. "Zaken als de woekerpolisaffaire hebben het vak van adviseur onterecht in een slecht daglicht gezet. Met de oprichting van het genootschap willen wij de tegenaanval inzetten", stellen zij.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.