nieuws

SNS Bank mikt op menselijkheid

Archief

SNS Bank is woensdag gestart met een nieuwe reclamecampagne. Daarin wordt de nadruk gelegd op ‘menselijkheid’. Dat komt onder meer tot uiting in de slagzin ‘De SNS Bank van…’

SNS Bank mikt op menselijkheid

"Met deze campagne willen wij letterlijk door de ogen van onze klanten laten zien dat wij een menselijke bank zijn, met toegankelijke dienstverlening en eenvoudige financiële producten en diensten", zegt de bank. In de spots laat SNS een aantal alledaagse situaties zien door de ogen van de klant. Volgens marketingsdirecteur Arie Koornneef is de dienstverlening van de bank op veel punten verbeterd. "We zijn toegankelijker, eenvoudiger en menselijker geworden." Zo is het productassortiment vereenvoudigd.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.