nieuws

Dela wil herkenbaarheid vergroten via partnerlabel

Archief

Dela introduceert het label ‘Partner van Dela’. Zelfstandige uitvaartondernemingen verbinden met dit label hun naam aan Dela maar behouden hun eigen identiteit. Dela denkt zo het persoonlijke karakter en de kwaliteit van haar uitvaarten in deze regio’s te waarborgen.

 

"Dela heeft met haar dienstverlening een landelijke dekking", licht Joris Huizinga, directeur uitvaartverzorging van Dela, toe. In sommige delen van het land werken wij daartoe nauw samen met lokale uitvaartondernemingen die uitvaarten voor Dela verzorgen. Omdat deze ondernemingen onder hun eigen naam werken, is Dela voor verzekerden en nabestaanden niet altijd even herkenbaar." Met het partnerlabel hoopt Dela daar verandering in te brengen. Dela heeft een partnerdesk ingericht, waar aangesloten uitvaartondernemingen terecht kunnen met al hun bedrijfsmatige vragen.

 

Partners

Dela verzorgde in 2009 in totaal ruim 26.462 uitvaarten in Nederland. Daarvan werden er 3.733 uitgevoerd door zelfstandige uitvaartondernemingen. Op de foto mensen van de eerste vier ‘partners van Dela’: Mereboer Uitvaartzorg (Hippolytushoef), Stoppelenburg Uitvaartverzorging (Krimpen a/d IJssel), Uitvaartverzorging Van der Zwaag (Heerenveen/Oranjewoud) en Van der Hooft Uitvaartzorg (’s Gravenpolder).

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.