nieuws

De Goudse krijgt Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Archief

De Goudse heeft het keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald. Het keurmerk geeft aan dat De Goudse voldoet aan vijftien keurmerknormen, verdeeld over vijf thema’s.

De Goudse krijgt Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Deze zijn: het geven van heldere en voor de klant begrijpelijke informatie en voorlichting, zorgvuldige  en voortvarende dienstverlening, goede telefonische bereikbaarheid, onderzoek naar klanttevredenheid en ten slotte een eigen kwaliteitsbeleid en kwaliteitsmanagement.
"Voor ons is klanttevredenheid een erg belangrijk speerpunt", zegt bestuursvoorzitter Michel Lamie van De Goudse. "Het behalen van het keurmerk is overigens voor ons geen eindount, maar een tussenstation."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.