nieuws

Tussenpersoon moet jasje van supermarkt aantrekken

Archief

Tussenpersonen moeten op maat gemaakte en flexibele financiële producten aanbieden aan hun klanten. Dat zei hoogleraar Wim de Ridder van de Universiteit van Twente gisteren tijdens de jaarlijkse Verzekeringsbranchedag in Rotterdam. Volgens hem zouden intermediairs zich moeten opstellen zoals franchiseondernemers van Albert Heijn. En producten inkopen bij verzekeraars om ze daarna op maat te maken voor verschillende doelgroepen en die onder eigen naam te verkopen. Dit staat vandaag in De Telegraaf.

Tussenpersoon moet jasje van supermarkt aantrekken

Volgens de futuroloog en econometrist doet het intermediair er goed aan om te kijken naar andere sectoren en te leren hoe zij omgaan met technologische ontwikkelingen en veranderende wensen van consumenten. Hij verwijst daarbij nadrukkelijk naar de autobranche en supermarktbranche.
(Telegraaf, pag. 35)
 
 
Overig verzekeringsnieuws vandaag in de media:
 
Zorgverzekering speciaal voor vrouwen
(Algemeen Dagblad, pag. 1 en 13)
 
Is de garantiebijdrage echt te laat?
(De Volkskrant, pag. 27)
 
Rente hypotheek is weer aan het stijgen
(Algemeen Dagblad, pag. 27)
 
Premie hypotheekgarantie moet hoger
(Het Financieele Dagblad, pag. 15; De Pers, pag. 13; NRC Handelsblad, pag. 15; NRC Handelsblad, pag. 20)
 
Rating hypotheken ELQ lager
(Het Financieele Dagblad, pag. 17)
 
Nieuwkomer Autoglaz 'gaat Carglass en Autotaalglas buikpijn bezorgen'
(Het Financieele Dagblad, pag. 12)
 
De man die ING Groep in stukken knipt
(Het Financieele Dagblad, pag. 2)
 

'Weg met de DSB-curator'

(De Pers, pag. 3)

 

Had Dirk maar naar Baukje geluisterd

(Het Parool, pag. 20)

 

Verzekeren obligaties fiks duurder

(Trouw, pag. 17)

Reageer op dit artikel